Let's read some books #1

Toen ze me enkele jaren geleden vroegen wat mijn favoriete boek was, moest ik serieus echt lachen. Als er iemand was die bijna nooit las was ik het wel, en oke ik geef toe ik zit niet elk uur van de dag achter een boek gekluisterd en heb niet elk boek uitgelezen en gewoon de film gekeken (lees: ben ik de enige?). En ja, ik hoor het je al zeggen, "Boeken zijn anders als films, ze hebben vaak een ander einde!" en ja, daar ben ik me van bewust en hoewel ik enorm van lezen houd sinds een korte periode is de film toch nog altijd verleidelijker. Maar ik vond dat daar verandering is moest komen dus, toen ik vanmorgen in de boekenkast stond te staren, heb ik beslotenom elk boek dat ik niet uit had gelezen terug opnieuw te lezen en deze keer dus wel uit te lezen waardoor de lijst met boeken die  ik nog moet lezen langer en langer wordt. Kijken jullie mee naar de lange lijst?

Zet een heerlijke kerst playlist op neem een kopje thee en neem een kijkje in de lijst.
1. Wacht op mij - Gayle Forman                                        (Al begonnen)
Ik heb hem ondertussen bijna uit en ik kan je zeggen dat dit echt een goed boek is. Voor wie het boek niet kent, dit is het vervolg op "Als ik blijf", eerst deze lezen dus.

2. Wil Grayson Will Grayson - John Green                       
Ik maak mezelf telkens wijs dat dit het enige boek is van John Green dat ik nog niet gelezen heb maar als je even hieronder kijkt weet je dat dat niet helemaal klopt. Het is wel het enige boek waar ik nog niet in ben begonnen ;)

3. Girl Online On Tour - Zoe Sugg / Zoella                      
Toen Girl Online bij ons thuis op de salon tafel lag, ben ik er in beginnen lezen en kon ik er niet meer afblijven dus nu heb ik zeker zin om het vervolg te lezen.  

Deze wil ik lezen op aanraden van een vriendin. 
Deze wil ik niet echt met een speciale reden lezen maar de mensen die hem al hebben gelezen vinden dit een prachtig boek. Ik ben er erg nieuwsgierig naar.

6. Paper Towns - John Green                                            (Niet uitgelezen)
Ik pleit schuldig, de film was te verleidelijk waardoor ik hem niet helemaal heb uitgelezen, wel het grootste deel en ik moet zeggen ik vond het boek (lees: Nu ja, het deel dat ik heb gelezen :') ) veel beter dan de film vandaar dat ik deze opnieuw wil lezen en deze keer dus helemaal.  

7. Een weeffout in onze sterren - John green                (Niet uitgelezen?)
Om eerlijk te zijn kan ik me niet meer herinneren of ik deze heb uitgelezen, en aangezien ik dit echt een prachtig boek vond wil ik deze gerust nog eens opnieuw lezen.

En zizo, dit is tot nu toe mijn lees lijstje, vul gerust het lijstje aan door jullie boeken eraan toe te voegen want ik heb zin om heel veel te lezen in 2016. 

Wat is het laatste boek dat jij hebt gelezen?

Disclaimer: Dit artikel bevat affiliatie. Dat houdt in dat ik een percentage krijg indien je iets aankoopt via mijn link. 

1 opmerking

  1. Allemaal zo een leuke boeken, ik ben enorm verzot op die van John Green en ik zoek echt naar nieuwe boeken om te lezen want nu ik ze allemaal al van hem heb gelezen zit ik zo een beetje in een put, ik lees al even niet meer omdat ik gewoon geen even leuke boeken vind hahah.

    BeantwoordenVerwijderen