15 dingen die niemand je vraagt

Men zegt dat tags het minst gelezen worden maar ik vind ze echt zo leuk om in te vullen. Dus knal ik even lekker een tag op mijn blog met 15 vragen die niet snel aan je gevraagd worden.
Slaap je met je kledingkast deuren open of dicht?

Hah, dat ligt er aan meestal doe ik ze dicht maar het gebeurd ook wel eens dat ik zo moe ben en meteen in bed plof met de deuren nog open.



Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Ja, alleen gebruik ik de zeep die er in zit nooit. Als het echt leuke flesjes zijn spoel ik ze wel eens uit om ze te gebruiken voor een DIY ofzu.



Heb je ooit een straatbord naam gepikt?

Euhm, kan ik daar iets mee doen dan?



Gebruik je to do lijstjes?

Ik maak ze wel maar of ik ze dan ook echt gebruik is wel iets anders. 



Hoe groot is je bed?

Een normaal tweepersoonsbed.



Heb je ooit in bosjes geplast?

Jha, als kind best vaak geloof ik. 



Heb je sproeten?

Ja, vooral in de zomer.

Ben je lui?

Jha, en dat geef ik met volle overtuiging toe.



Is er iets waar je je nu aan iriteert?

Op het moment dat ik dit type is mijn zusje subway surfers aan het spelen met het geluid aan en ja, dat vind ik best irritant ja.


Kauw je op pennen of potloden?
Kauwen niet maar ik steek wel vaak dat dingetje waar je op moet drukken tussen mijn lippen.

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Neen.
Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja, ik heb een broertje en een zusje van 5 die heel de ochtend naar Nick.Jr kijken en natuurlijk kijk je dan automatisch mee. Waarna tot mijn grootste ergernis die verdomde liedjes in mijn hoofd blijven zitten voor de rest van de dag. 

Tel je de treden als je de trap op loopt?
Hah, soms gebeurd dat wel eens al weet ik dan niet zo goed waarom.

Dans je soms als er geen muziek te horen is?
Ja, absoluut! 

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik weet nog niet eens welke van de pedalen de rem is, nee dus.

Dit was de tag voor vandaag, wat zijn jou antwoorden op deze vragen? 

1 opmerking