Kletspraatje

Als ik 's morgens opsta en de vogeltjes hoor zingen, de gordijntjes open het zonnetje zie stralen, lijkt het net lente. De bloemetjes beginnen al door te komen en de dagen worden al weer langer. Als ik dan buiten kom is het aangenaam koud en de muziek klinkt vrolijker in mijn oren. 
Vorige week had ik een beetje last van een dipje. Ik had vorige week ook last van een kleine paniekaanval (lees: ik ben niet zeker of ik het zo mag noemen, het voelde wel zo)  na enkele minuutjes was die gelukkig weer over. Door die dip had ik even de behoefte niet om aan mijn blog te werken, ik heb wel goed nagedacht, nagedacht over hoe ik hier verder ga met mijn blog. Ik heb besloten om vaste dagen te nemen voor een blog artikel. Te stoppen met Memorie of the week en er iets anders van te maken en om meer tijd te steken in de foto's. 

Vaste dagen

Dinsdag, Donderdag en Zondag zal je vanaf vandaag een artikel vinden. Natuurlijk kan er ook nog eens een artikel komen op een andere dag maar deze 3 dagen zijn vanaf nu dagen waarop je zoizo een artikel zult vinden.

Memorie of the week
In plaats van een wekelijkse rubriek wordt die een maandelijkse rubriek. Ik noem het nu ook gewoon Memorie #... . Er zullen meer dingen in het artikel komen maar voor de rest veranderd er niet veel aan. Note: op 31 maart de nieuwe Memorie. 


Oproepje aan jullie
Zoals jullie misschien wel hebben opgemerkt, staat er in mijn side bar een vakje "stalken". Ondertussen staan er Tumblr, Pinterest, VSCO cam en nog 3 andere basic dingetjes onder. Tumblr snap ik nog steeds niet goed (lees: shame on me??), maar ik wil het vaker gaan gebruiken. Pintrest gebruik ik vaak maar ik pin nooit foto's waardoor mijn profiel er een beetje ongebruikt uit ziet en VSCO cam gebruik al een hele tijd om mijn foto's te bewerken maar nu ik heb er sinds gisteren ook een account op gemaakt. Het is jammer genoeg niet wat ik er van had verwacht dus ben ik van plan om dit te verwijderen.

De VSCO cam button ga ik veranderen in een Spotify button zodat je telkens kan door klikken naar mijn afspeellijst (die nu nog niet bestaat).


Oké, allemaal goed en wel. Waarom noemt dit stukje nu oproepje aan jullie? Het zit zo, ik zou jullie graag wat beter leren kennen via social media dus zou het me super leuk lijken als jullie, jullie je social media hieronder delen. Zo kan ik jullie ook heerlijk stalken. 


Goed, dit was dan het kletspraatje voor vandaag. Vergeet zeker niet je social media in de comments te plaatsen of te mailen. 

     Kusjes en tot dinsdag!


4 opmerkingen

  1. Wat leuk dat je 3 dagen in de week gaat posten! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om eerlijk te zijn, ik ben ook wel benieuwd hoe lang dat gaat lukken.

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat we nu wekelijks 3 keer iets kunnen verwachten :)) , ik heb ook Instagram ( @xlouvette) en tumblr, ik zit ook met een blogdipje en met bergen huiswerk... veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je er snel en met veel inspiratie uit komt, meid! Dat gevoel van het huiswerk ken ik ook zeker nu het bijna rapport is en de examen periode eraan komt is dit vreselijk. Het lukt je wel! Liefs

      Verwijderen