Memorie #4



Allereerst wil ik jullie een hele leuke valentijn wensen! Ik heb er dit jaar niet echt aan meegedaan want ik persoonlijk vind dat allemaal dikke zever. Dit jaar wil valentijn ook zeggen dat de vakantie aan zijn einde komt (lees: pruillip komt tevoorschijn) Deze week heb ik vooral achter de laptop en in mijn bed doorgebracht dus is er niet echt iets om een memorie van te maken. Of toch wel ?


Gisteren is mijn blog even offline gegaan omdat ik bezig was met veranderingen, grote veranderingen. Mijn blog heeft een nieuw jasje gekregen! Zelf ben ik er echt super blij mee, ik moet jullie eerlijk vertellen dat ik het thema nog nooit voorbij heb zien komen. Ik wilde mijn blog zo snel mogelijk weer online waardoor nog niet alles perfect in orde is, de belangrijkste dingen heb ik wel al aangepast.


Het originele thema (klik hier) heeft bovenaan een dingetje waarin al je artikels op een rijtje komen te staan en waar je dan op kan drukken om ze te lezen. Vreemd genoeg staat dat er bij niet op maar dat vind ik goed want dat vond ik echt niet mooi. Vragen over het nieuwe thema kan je hieronder altijd stellen.


Wat vinden jullie van het nieuwe Ambers Things?


1 opmerking