Liebster award



Enkele dagen geleden kreeg ik een melding. Een nieuwe mail. Ik dacht dat het weer zo een mail was van pintrest of twitter (wat ik heb, maar nooit gebruik) waarvan ik vast zit aan die belachelijke mails, deze keer was het een ander soort mail, eentje van Roos een van mijn lezeressen (klik hier voor har blog). Ze heeft me genomineerd voor de Liebster award, ik viel bijna van mijn stoel want ik wist niet wat ik las. Oké, zo heeeel speciaal is het ook weer niet omdat er al honderden bloggers voor deze award zijn genomineerd maar ik voelde me gewoon super blij en toch ook wel een beetje trots.
De bedoeling hierbij is dat je wanneer je genomineerd word antwoord op de vragen die voor jou zijn gemaakt. Als je dat hebt gedaan moet je 10 nieuwe vragen verzinnen en 10 nieuwe bloggers nomineren. Je moet het jou genomineerde laten weten en dan is het natuurlijk ook nog leuk om de persoon die jou genomineerd heeft ook te laten weten dat je zijn/haar vragen hebt beantwoord. Nu dat duidelijk is, gaan we over naar de vragen die aan mij (en 9 anderen) zijn gesteld. 

Wat is jou favoriete (vreemde/onbekende) pizza? Hoe kwam je er aan?
Oké, niet schrikken! Ik ben niet echt een super groot fan van pizza. Ik weet het, ik weet het, hoe kun je nu niet graag pizza lusten? Ik lust het wel maar als ik in een Italiaans restaurant ben bestel ik liever pasta. Komt die pasta me dan uiteindelijk toch de oren uit, dan bestel ik wel een pizza. Een pizza met olijven en salami.

Welke emoji gebruik jij het meest en zet hier 3 funny WhatsApp berichten bij waarin je deze emoji gebruikt heb. 

Hah, hier gaan we weer, natuurlijk wil ik mijn favoriete emoji met jullie delen, maar om nu berichten te gaan delen zie ik toch niet echt zitten. Natuurlijk kan je er zo van die kleurjes overheen doen en alles onleesbaar maken maar mijn berichten zijn toch wel iets van mij en de persoon waarmee ik het gesprek voer. Mijn meest gebruikte emoji:  


Oké, ik geef toe dit is niet echt de meest gebruikte maar hij staat wel hoog in de lijst en hij is echt wel mijn favoriet.

Waar wil jij ooit nog eens heen, dit mag echt alles zijn van land, stad tot pretpark of winkel. 

Hmmm, daar moet ik toch wel eens over nadenken. In mijn Q&A vertelde ik jullie al dat ik nog eens graag naar Londen zou gaan. Amerika (New York) en Afrika zijn ook  plekken waar ik nog super graag heen wil gaan. Berlijn lijkt me ook super leuk ooh en Venetië! Er zijn eigenlijk nog heel erg veel plekjes waar ik heen wil, te veel om op te noemen misschien.

Wat is het meest awkward moment van jou geweest op de middelbare?
Oei, ik denk niet echt dat ik dat al heb meegemaakt. Ikzelf ben er persoonlijk van overtuigd dat wanneer je je leven leeft zonder schaamte je meer dingen zult meemaken.

Zet een link van een product/kledingstuk van wat je echt nog ooit wil hebben, maakt niet uit hoe duur of vreemd in je post. Zet daar bij waarom en wat je tegenhoud om het te kopen.

1 van de dingen die ik heel graag zou willen hebben is een MAC lipstick. Ik  ben er nog niet uit welk kleurtje het zal worden, maar ik kijk nu al uit naar het moment van mijn eerste MAC lipstick. (lees: Nu lijkt het net een plechtige bedoening, haha) Het is vooral de prijs die me een beetje tegenhoud. 


Wat is het laatste wat je heb opgezocht bij Google Translate (als je dat echt niet meer weet dan kan je het ook gewoon van Google zelf doen)?

Ik gebruik geen Google Translate, maar vertalen.nu . Die site is net wat correcter dan die van Google. het laatste wat ik he b opgezocht was waarschijnlijk iets voor een opdracht van frans. "De foto is genomen" Denk ik dat het laatste was dat ik opzocht.  

Welke 2 bloggers/vloggers volg je echt al heel lang en zijn dan ook echt een voorbeeld voor jou?

Diana Leeflang, zowel blogger als vlogger, hoewel ze nu niet echt artikels meer maakt. Zij was mede inspiratie bron voor het beginnen van mijn eigen blog. Mascha Feoktistova, ook zowel blogger als vlogger, zij was dan weer de inspiratie om een YouTube kanaal aan te maken. 

Welke foto heb je nooit gepubliceerd maar bewaar je steeds om ooit nog eens te gebruiken of ben je gewoon vergeten te gebruiken?

Ik ben meer de persoon die foto's maakt die ze dan ook gebruikt nu ja, niet altijd maar de foto's die ik niet gebruik zijn niet om ooit nog te gebruiken. Snappen jullie dat? Wel houd ik foto's bij waar vrienden/vriendinnen gek opstaan zodat ik dat dan kan gebruiken op hun verjaardag. 


Dillema op Dinsdag » Mensen kunnen altijd zien dat je liegt of een week in de Woestijn zonder wifi en met maar 1 setje kleding?  Leg uit.
Ik kies dan toch voor het eerste. De woestijn vind ik gewoon super vreselijk, het strand vind ik ook niet echt leuk. Al dat zand zit gewoon overal en je krijgt het er zo moeilijk af, het kruipt ook altijd in mijn haar en dat is er zoooooooooo moeilijk uit te krijgen. We dwalen af..... Ik kies het eerste omdat ik zelf toh niet zo vaak lieg, als ik het doe is het meestal voor hun eigen bestwil.

Wat is je meest verschrikkelijkste wat je ooit op je blog gepost heb en waarom?

Op dit blog is dat eigenlijk niets maar ik zal jullie (met een zucht) mijn eerste blog laten zien. Let niet op de spelling, die lijkt nergens naar, net als de lay-out die gewoon echt vreselijk is. 
Ik wil jullie wel even melden dat dit blog offline is gehaald.

En dit waren dan de vragen van mijn liebster award. Ik wil eerst Roos even bedanken voor deze iet wat vreemde en moeilijke vragen en natuurlijk ook voor het nomineren. 


Wie nomineer ik?

Louise
(Kunnen we even een applausje geven voor dit concept?)
Hillene en Jolijn (Zouden jullie beide de vragen apart willen beantwoorden?)

De mensen die hierboven staan mogen deze onderstaande vragen beantwoorden.


  • Waarom hou jij van schrijven?
  • Stel  je mag 1 minuut in een winkel rondlopen en alles wat je dan in je kar stopt gratis meenemen. In welke winkel zou dat willen doen?
  • Wat geeft jou altijd weer dat kleine sparkje inspiratie voor een nieuw artikel?
  • Op welk artikel ben jij het meeste trots?
  • Wat is jou favoriete foto van op je blog?
  • Je moet een maand lang over hetzelfde onderwerp bloggen, welk onderwerp kies je?
  • Wat is jou favoriete hotspot?
  • Met wie zou je eens graag willen samenwerken?
  • Hoe zorg jij er voor dat je op tijd een artikel hebt klaar staan?
  • Wie is jou grote blog voorbeeld?


En dat waren mijn antwoorden, genomineerden en vragen. Ik wil Roos bedanken voor de nominatie, ook wil ik me even excuseren voor het veel te late beantwoorden van de vragen. Beantwoord in de comments gerust een paar vragen uit dit artikel (voor de niet-genomineerde). 

6 opmerkingen

  1. Wat een leuke nominatie!! Trouwens (bijna) iedereen had vroeger zo'n layout, dus je hoeft je niet te schamen hoor hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn om je antwoorden te lezen! Bedankt voor de nominatie! Ik ga 'm zeker invullen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je mijn vragen beantwoord hebt! En ja ze waren wat vreemd... Het is je leuk gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je mij nomineerde, ik probeer zo snel mogelijk er iets moois van te maken :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ingevuld! Super lief dat je ons hebt genomineerd, alleen posten wij de vragen niet meer in een artikel op onze blog omdat we dat al een paar keer hebben gedaan.. Maar ik zal de vraag: waarom hou je van schrijven hier even beantwoorden (: Ik hou echt van schrijven omdat ik dan mijn gedachten lekker van me af kan schrijven en er zo iets duidelijks van kan maken!
    Liefs, Hillene

    BeantwoordenVerwijderen