Terugblik op de paasvakantie

De paasvakantie is ten einde en dat houd in dat het tijd is om een terug te blikken op alle dingen die ik de afgelopen twee weken allemaal heb gedaan. Dus bij deze deel ik de update van het lijstje vol met dingen die ik in de paasvakantie wilde doen
Done: 
  • Een middagje rondlopen in de IKEA: Ooh wat heb ik daar mooie dingen gezien! Jammer genoeg zullen al die dingen nooit in mijn kamer passen maar, de inspiratie is er dus ik ben blij. 
  • Shoppen: Heerlijk met vriendinnetjes rondlopen over de Meir en winkeltjes in en uit lopen. Fantastisch was het.
  • Mijn slaapkamer een lente schoonmaak bezorgen: Luide muziek, een grote vuilzak en een hele hoop rommel in mijn kamer die ik wegdeed. Zo zag mijn lenteschoonmaak er dit jaar uit.
  • Naar "Nederland" gaan: Ik sprak weer eens af met zusje Alexx en Heidi die dicht bij Hulst wonen en daar is dus een Xenos en in de buurt een Action. Veel heb ik er niet gekocht maar ik heb er wel inspiratie opgedaan.
  • Een filmpje maken: Whaaat, ik ben zelfs een heel nieuw YouTube account begonnen! Ooh nu pas besef ik hoe hard ik dat voor een camera kruipen heb gemist. 
  • Lekker bijslapen: Deuh!
  • Een dagje lekker lui niks doen: Ik denk zelfs dat ik wel meer als 1 keer niets heb gedaan. Vakantie bestaat voor iets he mensen.
  • Met vriendinnen afspreken: Al was dit eigenlijk voor de paas vakantie officieel begon, het is gelukt.
Not Done: 
  • Lezen: Ik heb wel gelezen maar echt niet veel. Deze heb ik dus niet goed gedaan. 
  • Heel veel artikeltjes schrijven: Ik heb enorm veel inspiratie opgedaan voor nieuwe artikels maar ik had deze vakantie gewoon even niet de behoefte om enorm veel artikels te tikken. 
  • Meer leren over onze camera: Njah, het is er gewoon echt niet van gekomen. Gelukkig staan er nog een aantal vrije dagen op de planning waarin ik dit dus kan doen. 
Ik weet dat dit artikel een beetje laat is maar, toch wil ik jullie vragen wat jullie hebben gedaan. 

4 opmerkingen