Still FALLing for you

Herfst, toch wel mijn favoriete seizoen. Het is de tijd van mijn verjaardag, warme drankjes, dekentjes, goede boeken, wandelingetjes in het bos en gewoon alles knus en gezellig. Nu het herfstvakantie is, heb ik eindelijk tijd voor een heerlijk boswandeling en ja hoor, 3x raden wat ik gedaan heb. Ik heb een boswandeling gemaakt en natuurlijk ging de camera mee.
Voor alle foto's waar ik op sta, gaan de credits naar mijn zus. Klik hier.

En dat was het alweer voor vandaag. 

Wat vind jij het leukst aan de herfst?

3 opmerkingen

  1. Zéér mooie foto's! Zowel die van jou, als die van Laura! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat jij samen met je zus blogt! Als ik hier thuis vraag wie even wat foto's van mij wil schieten is opeens iedereen heel druk ergens mee bezig....

    BeantwoordenVerwijderen