Terugblik op mijn vakantie

Ondertussen is de vakantie alweer een weekje voorbij en ik heb jullie nog steeds niet vertelt wat ik allemaal gedaan heb. Hoewel ik echt heel goed aan mijn blog en youtube gewerkt heb, had ik deze week net niet even de zin om mijn leven met jullie te delen. Ooh en mijn iMovie is kapot dus de vids zullen er komen maar dan met een beetje vertraging.
Didn't
Lezen
Wel, dat is niet echt gelukt. Ik heb het geprobeerd hoor, echt waar maar het boek dat we moeten lezen, is echt gewoon zo f*cking slecht dat ik maar 2 bladzijden gelezen kreeg.

Did
De puntjes op de i zetten
Ja hoor, de eerste aflevering van mijn nieuwe serie staat online en de 2de staat al te wachten tot hij aan de beurt is. Ook voor mijn blog ben ik druk druk bezig maar, daar kan ik jullie helaas nog niets over vertellen. Nog 7daagjes geduld hebben, lukt dat nog?


Trachten rust te vinden
Hoe lang ik dit al aan het zoeken ben, je gelooft het vast niet. Ik zat telkens met mijn blog in mijn hoofd, ik wilde zo graag een artikel online maar ik vond nooit de tijd, met youtube ging dit net hetzelfde. Aan mijn schoolwerk wou ik nooit beginnen en ik had zoveel kleine (maar jammer genoeg ook grote) problemen die mijn hoofd echt op ontploffen zetten, maar dankzij de vakantie, heb ik tijd gehad om mijn ideeën uit te werken tot iets waar ik zo trots op ben. Ik kan weer oprecht zeggen dat ik me gelukkig voel ooh en ik loop al 2 dagen rond met rode wangetjes en een dikke grijns op mijn gezicht.
Naar de IKEA
Woensdag ben ik dan eindelijk nog eens naar de IKEA geweest en heb ik nog maar eens inspiratie opgedaan voor de kleine details die ik nog in mijn kamer moet plaatsen. Natuurlijk ben ik niet met lege handen naar buiten gekomen, want zo ben ik niet, niet als ik verplicht nog langs de plantensectie moet lopen. Oepsie, en toen kreeg mijn familie cacti er nog een nichtje bij. Ook heb ik eindelijk mijn schapenvel voor over mijn bed gekocht. No worries, hij is fake.

Shoppen 
Jammer genoeg heb ik geen nieuwe kleren kunnen scoren, maar ik heb wel 2 nieuwe kussens, 2 nieuwe canvas tassen, 2 nieuwe boeken en natuurlijk mijn schapenvel en de nieuwe cactus.

Vooruit werken
Ik heb video ideeën bijna tot aan januari en artikeltjes ben ik ook erg hevig aan het type want binnenkort moet ik jammer genoeg al beginnen studeren voor de examens en ik wil er echt voor zorgen dat ik vanaf nu wel wekelijks een vid online krijg. Ook wil ik iedere dinsdag, donderdag en zondag een artikel op mijn blog zien te krijgen en voorlopig, heb ik inspiratie tot aan januari dus, dat komt helemaal in orde. :D -VANAF NU DAN!-

En dat was dan mijn korte terugblik op een geweldige vakantie *telt stiekem al af naar de volgende vakantie* 

Hebben jullie genoten van jullie vakantie? 

5 opmerkingen

  1. Goh zus, door wie zouden die rode wangetjes en die grote grijns komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je een nieuwe cactus hebt!! Ik ben benieuwd naar je volgende posts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vakantie is voor mij alweer zo lang geleden... Nog 6 weekjes en dan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een productieve vakantie voor jou. Maak je geen zorgen over je blog en je youtube kanaal inspiratie komt vanzelf en het is toch veel leuker als bloggen spontaan is?

    BeantwoordenVerwijderen