Aprilse lentezon • Goals

Liggend in bed, onder het witte dekbed, denkend aan hoe snel de tijd voorbij gaat schrijf ik mijn doelen van komende maand op. Hoewel ik stiekem toch wel vind dat de tijd iets te snel voorbij tikt, ben ik ontzettend blij dat de lente in het land is en daarom gaan we daar deze maand enorm van genieten. 

Enjoy the sun. 
Nu eindelijk de zon begint te schijnen, wordt het natuurlijk tijd om ervan te genieten.

Inspire. 
Na mijn artikel "Ik stop er mee!" heb ik ontzettend lieve reacties gekregen van meisjes die zeiden dat ze geïnspireerd werden om te doen wat ze zelf wouden doen en dat gaf me zo een goed gevoel dat ik hoop dat ik nog meer mensen kan inspireren. 

Heb lief.
Een doel dat je op verschillende manieren kan interpreteren. Je kan bijvoorbeeld mensen lief hebben, maar ook dingen en ik wil me deze maand gewoon focussen op alles wat positief is en dus alles wat positief is lief hebben. 

Verder wil ik gewoon genieten van de vakantie, zo veel mogelijk vastleggen en natuurlijk heel veel bloggen. 

Wat zijn jouw doelen voor april? 

2 opmerkingen

  1. Heb lief vind ik prachtig verwoord! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie doelen voor april! Hopelijk lukt het al een beetje :) Genieten van de zon ga ik morgen heel erg doen, hihi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen