Day Zero update #3

Dat ik echt een ramp ben in het updaten van mijn Day Zero, is nu wel gebleken. Gelukkig ben ik vooral slecht in het updaten er van en boek ik sinds april toch al heel wat vooruitgang. Daarom zal ik nog maar eens een update met jullie delen. Enjoy! 

Waar ik mee bezig ben: 
Waar aan werd toegevoegd: 
008 II Haal 50 volgers op Bloglovin. (38/50) +1
❤❤❤

020II Check 15 nieuwe koffiebarretjes (9/15) +1

Een maandje geleden dronk ik dan eindelijk een koffietje bij de cafématic.

046 II Lees 30 boeken uit (14/30) +2

En de lijst met boeken die ik nog wil lezen begint stiekem te tikken naar de 70 boeken... if I only had the time to actually read them. 

094 II Kijk een film voor elke letter van het alfabet (9/26) +6
Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om ze niet op volgorde te doen omdat ik eigenlijk niet zo een film persoon ben, maar eerder een serie kijker. Voor mijn tweede blog moet ik natuurlijk wel een hele hoop films kijken, dus heb ik 6 nieuwe films aan de lijst kunnen toevoegen.

New: 

017 II Drink een hele maand zo veel mogelijk water (1,5L/dag)
Ondertussen doe ik dit een weekje, maar ik merk nog niet zo veel verschil omdat ik dit wel vaker doe. Ik wil het deze keer gewoon eens langer volhouden en er ook echt een op letten hoe veel ik drink. 

028 II Bezoek 5 steden in België waar je nog nooit bent geweest (1/5) 
En dan merk je pas hoe lang je je day zero niet meer hebt geüpdatet, want die was tijdens een schooluitstap die al zeker enkele maanden terug plaatsvond.

061 II Ga minimaal 5 keer op bezoek bij oma (1/5) 
Voor al wie nu denkt dat ik mijn oma echt veel te weinig zie, ik zie haar best vaak, maar zij komt vaker gewoon hier slapen dan dat wij daarheen gaan. 
Done: 
016 II Eet een keer homemade sushi
16 juli heeft Danny (stiefpapa), zelf sushi gemaakt. Stiekem eet ik toch liever sushi van de sushishop, sorry. 

035 II Kijk een week geen tv
Ik kijk tegenwoordig echt bijna nooit meer tv. Wat voor poep wordt er daar wel niet allemaal uitgezonden? Neen, geef mij maar Netflix, maar ook daar weet ik niet meer goed wat te kijken if I have to be honest. 

044 II Hou een gigantische schoonmaak
Ik heb mezelf eindelijk ontdaan van te kleine kleren, kleren die ik niet meer droeg en rommel die mijn kast vulde maar waar ik niets meer mee doe. Pijn die ik bewaarde achter die witte duren door herinneringen waar ik liever niet aan herinnerd wil worden, zijn weg en 3 vuilzakken zijn de deur uit. Bye Bye! 

054 II Schrijf/geef kaartjes/brieven aan 5 verschillende mensen
Van verjaardagskaartjes tot ook echte brieven om mijn 2 besties even te vertellen hoe graag ik ze wel niet zie. 

095 II Geef een sweet om nooit te vergeten
Niet te geloven dat die al een maand geleden plaatsvond! Nu gaan we dus maar aftellen naar mijn echte bday-weekend. 

096 II Start een geweldig project
Het (voorlopig) laatste artikel is alweer online gegaan, maar ik vond het echt super leuk dat er zo veel lieve meiden wilde deelnemen aan deze ervaring. Voor wie geen idee heeft waar ik het over heb, klik hier

En dat was dan alles voor deze keer, een hele vooruitgang, al zeg ik het zelf. Ik vind dit echt leuk om te doen, het zorgt er voor dat ik eens iets anders kan doen dan dat ik normaal doe, alleen het updaten, blijft dus nog een werkpunt. 

Hebben jullie nog een ideetje voor mijn 2 laatste doelen die ik nog moet invullen? 


Een reactie posten