You are the last one, be the best one

Nog een paar weken en het is 2018. (WHAT?) Dat wil zeggen dat we nog even de tijd hebben om onze koffer te vullen met positiviteit en geweldige herinneringen en om alle dingen die we liever niet meenemen onderweg naar 2018 er uit te halen, maar dat wil ook zeggen dat ik nog een laatste keer in 2017 doelen voor mezelf kan stellen en net als een paar maanden terug, zijn dat er weer 5. 

25 days of xmas (zo goed mogelijk) voltooien 
Voor wie het nog niet gelezen heeft, ik heb deze maand een soort van challenge lopen waarin ik voor iedere dag een bepaalde opdracht heb opgeschreven. (Klik hier om het artikel te lezen) Ik weet natuurlijk dat niet al die opdrachten even haalbaar zijn en zeker niet nu het examens zijn, maar het is toch het proberen waard. 

Mijn examens knallen
Ik heb slechts 2 schriftelijke examens, al de rest is mondeling (8 mondelinge dus) en dat wil zeggen dat de zenuwen wel heel erg aanwezig zijn, maar ik ga er van uit dat dit wel goed komt. 

Make it a december to remember
Na de examens mag ik gelukkig ook nog even genieten van december en natuurlijk ga ik die tijd gebruiken om zo veel mogelijk herinneringen te maken die ik nog in mijn koffer kan proppen. Ik heb nog geen flauw idee van wat ik allemaal ga doen, maar soms zijn impulsieve afspraakjes de leukste dus dat gaat in mijn ogen ook wel goed komen. 

Blogmas volbrengen
Ik weet niet goed hoe ik in godsnaam het idee kreeg om aan blogmas te doen dit jaar want ik heb echt heel veel schrik dat ik het niet ga halen ideetjes heb ik gelukkig genoeg alleen de tijd om deze uit te werken is iets anders. Ik weet natuurlijk dat jullie het niet zo erg vinden als ik een dagje mis want jullie zijn echt de liefste, maar blogmas halen is toch echt wel iets wat ik heel erg graag wil doen dit jaar. Wish me luck! 

Mijn vision wall afwerken 
Ik ben nog niet zo lang begonnen aan een vision wall, ik had alleen niet verwacht dat die zo veel tijd zou kosten maar, ik wil hem echt heel graag af hebben voor 2018 omdat ik hoop dat ik de meeste goals die ik op mijn wall ga plakken kan verwezenlijken dat jaar. 

Welke doelen staan er op jouw lijstje deze maand? 

3 opmerkingen

  1. Leuke doelen! Ik hoop ook dat je blogmas goed gaat doen, want dat betektent elke dag een post, superleuk! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze challenge ga jij sowieso helemaal rocken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met al je doelen! Knallen!!

    BeantwoordenVerwijderen